En regning dag(ens)



Mössa: Hm
Halsduk: Hm
Kofta: Bik Bok
Tee: Monki
Klänning: Bik Bok
Pumps: Monki
Klocka: Calvin Klein
Armband: Bik Bok

Hej på er! Nu är det i alla fall andra dagen som jag skriver... men jag känner verkligen att blogg layouten kunde få se annourlunda ut... jag ska se om någon kan hjälpa mig. Idag har det varit en regning men mysig söndag, jag beörjade med att träna sats afro, och sen hem o åt en härlig frukost med älskling <3 och sen fixa mig och åkte till ikea en stund o fixa lite... nu ska det snart bli middag och sen är det bara söndags mys. Hoppas ni har det lika bra som jag :) ( eller ja i mitt huvud snurrar mest om jag ska få jobbet eller inte, jag hoppas på svar imorgon)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0