Hon kommer från främmande vidder...


Mammi o jag i somras, Mys!

Just nu känns det som jag bara vill ligga under en filt och lyssna till Lars Winnerbäcks ljuva stämma och fantastiska texter, han har rätt stämning på låtarna för att passa mitt humör. fast egentligen så är jag sjukt nöjd med mitt liv, det är bara en liten detalj som saknas, att få besked och att få jobb. Men jag kan ju inte påverka så det är bara att gå vidare. Men nu går jag hemma och sitter o kollar tv om dagarna, jag pluggar lite med, men det är inte så mkt och jag jobbar på Bik Bok, men ändå så har jag mycket ledig tid, vilket oftast är superskönt, men inte ljust nu.

Men vad fan, "samla dig kvinna", jag går och tränar och får energi, så blir nog dagen bra sen, jag behöver ju tvätta fönster också, KUL, så för tillfället får jag vara en "desperate housewifes" till min älskling!! O så kommer karriären snart :)

Oj, det blev mkt gnäll, ha en bra dag!! Och tänk på det bra och fantastiska i livet :)

Kommentarer
Postat av: natta

mys bild ¨på er :D

2009-10-20 @ 10:48:52
URL: http://natalies.se
Postat av: emma

haha , alla mår bra av att gnälla ibland ;) Tack för svaret om klänningen , har sett en nästan likadan på top shop men de är betydligt dyrare än h&m :) synd att den inte fanns kvar ..

2009-10-20 @ 15:59:38
URL: http://eiisberg.blogg.se/
Postat av: Melina

fin bild på dig och din mamma (:

2009-10-20 @ 16:47:10
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0