Jag tror att det känns rätt...



ME, yesterday!

Efter ett mycket långt uppehåll så känns det nog som att jag har motivation igen att blogga, att jag saknat bloggen... fast dock så är det skönt att inte känna press, vilket jag gjorde ett tag. Men detta ska bli kravlöst, hoppas jag, och nu finns det ju nya fina kläder o skor som vill visa upp sig på bild, då det nalkas höst :) Så i alla fall, det som händer i mitt liv just nu är att jag är lite ur balans, eller inte ur balans, men det är mkt pågång som jag inte vet om det blir av. Med det menas att jag håller på o söker jobb, jag är nära att få ett jobb och om jag inte får det, kommer jag bli väldigt ledsen... men då är det bara att ta tagi saker, men det känns lite som att livet är lite "on hold" jag väntar på ett besked som skulle göra allt super!

Men annars är allt toppen :) Kärlek, vänner, familj, I love it, det är bara att jag inte får träffa alla så ofta som jag vill. Men igår var i alla fall E och E här och det var väldigt trevligt och mysigt o kul, det får bli oftare :)

Idag håller vi på o tvättar o det blir nog en sväng till IKEA och MediaMarkt, och sen myskväll med god mat o film. Hoppas ni får en bra dag! Och jag tror att detta är en nystart för bloggen, och just derför SÖKER jag någon som skulle vilja hjälpa mig med layouten, vill ha ett annourlunda utseende och jag är usel, ANYBODY???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0