När det äntligen är över!


Dagens!
Blus: Bik Bok
Jeans: Bagsy, Never Denim
Halsband: Bik Bok
Sjal: JC

Pust! Det har varit full rulle hela dagen... först när jag skulle lämna in hemtentan blev det lite kaos eftersom jag, tidsoptimisten, var ute i ganska sen tid och så strula det med skrivarna och jag fick stressa, för den skulle vara inne kl.13, och jag skulle ju egentligen åkt tåget till jobbet då. Men det blev sent.. men jag kom bara lite sent till jobbet och sen jobbade vi som galningar :) Men det är kul när det går bra och finns nåt o göra :) Men imorgon är jag ledig hela dagen.. det ska bli så skönt! Ska städa o göra sånt jag inte hunnit denna vecka, plus träning också :) Hörs imorgon!

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

snyggt:D

2010-04-30 @ 08:54:09
URL: http://mmelina.se
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; åh tack snyggins!! den är från thailand dessvärre :/ ha en finfin dag!! ÅUSS

2010-04-30 @ 09:10:55
URL: http://angelicablick.se
Postat av: Sara

vad har du på huvudet? och vart jobbar du?

2010-05-02 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0