A wonderfull friday!


Hoddie: Hm herr
Jeansväst: Cheap monday
Tee: Hm herr
Byxor: Kappahl (new)

Har haft en toppen fredag, Stina kom till slut trots att de där himla tågen ska hålla på o vara sena. Sen blev det att åka en sväng hem till mig, sen drog vi ut på stan och åt på vårt numera stammisställe Spot och åt underbar carbonara. Sen blev det en snabbis till Monki, där vi, bästisar som vi är :), köpte likadan kavaj fast jag i rosa o Stina i grön/turkos. SNYGGT! Sen åkte vi o hämta min babe och då blev det en sväng till systemet för att ladda för imorgon och sen blev det emmaus. Det är en jätte bra second hand butik, tyvärr hade de inget spec idag...

Nu är det sovtajm, men imorgon blir det nya tag på stan och PARTY!! Det kommer bli nice, synd bara att mitt munsår inte vill försvinna o att jag har lite ont i halsen, men som sagt inget som inte Zyx och Ipren kan råda bot mot :) See ya tomorrow!!

Puss

Kommentarer
Postat av: JULIA - fashionbyjulia

SV: Ja det är väldigt roligt. Klart du måste testa skidor någon gång! ;)

2010-02-06 @ 09:14:11
URL: http://fashionbyjulia.blogg.se/
Postat av: Yara ;D

SV: Aa visst :)?,

2010-02-06 @ 10:43:23
URL: http://yaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0