Up and down the beat goes



Blä, idag var ingen bra dag, eller jo både och. Den började bra med träning, Sats Flow med E, men sen blev det stressigt när jag upptäckte att jag börja jobba 12, så stressa iväg till jobbet. Men på jobbet var det bra, trevliga brudar! Men det var innan jag åkte dit fick svar om ett fördjupningsarbete och en tenta och det var inte så roliga svar, och från en lärare som är sjukt opedagogisk och nästan arrogant, BLÄ!! Det gillar vi inte! Men nu e det i alla fall ok, känner mig trött o så... Men jag e hemma med my love o myser, jag funderar på o lägga mig snart o läsa, har verk i benen...

Jaja, dagen blir nog bättre imrogon, den startas med promenix med E och sen jobb, sen hem o mysa!! Idag blev det ingen dagens heller, kännde inte riktigt för att vara med på bild...

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv; AAh det är det! Tackar :D

2010-01-12 @ 20:59:47
URL: http://kajsshhaa.blogg.se/
Postat av: Gabriella

haha ne de e sant också :D

2010-01-13 @ 06:45:42
URL: http://covette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0