Outfits på löpande band...


Outfit 1
Linne: MQ
Kjol: Bik Bok
Halsband: Bik Bok
Gladiators: Scorett

Outfit 2
Jacka: Hm
Tee: Monki
Sjal: Bik Bok
Kjol: La redoute

Ingen bra updat eidag heller, men jobb hela dagen idag igen. Och så har jag suttit ute och druckit ett glas vin i den underbara värmen och älsklingen och jag har varit på bio, sett Eclipse, jag tyckte den var toppen, älsklingen sådär... Nu ska jag fixa med lite sen ska jag sova. Imorgon ska jag jobba igen, sen blir det att handla o träna. Men snart är det minisemester :) wiiii!

Puss

Kommentarer
Postat av: Melica

Sv: Vad kuligt att du tycker det!



Fina outfits ! :)

2010-07-04 @ 00:56:06
URL: http://bigmacmelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0