Dream on


Två snyggningar från Miu Miu.

Tisdag idag, solen skiner och jag snart snart gå ut o powerwalka. Men idag kom det över mig hur gärna jag vill ha ett jobb på det jag har utbildat mig till... Det vill jag ju varje dag, men vissa dagar känns det mera, men jag söker o gör allt jag kan. Annars älskar jag verkligen mitt liv, det är bara detta som är som en akilleshäl, jag vet ju att jag kommer få jobb, men jag vill ha NU!! Det kommer ju innebära att det kommer blir lite annoulunda än att vara en extrajobbande student, kunna göra mer grejer o shoppa mer... hehe! Men jag vill mest ha det bara för att det kommer vara så jävla kul att ha ett "riktigt jobb" och känna att jag gör nån nytta! Nu blev detta ett långt inlägg, men behövde skriva av mig lite... jag ska ut i det fina vädret så blir säkert bättre :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Melina

oh,jag vill ha båda :)

2010-05-18 @ 10:50:19
URL: http://mmelina.se
Postat av: Melica

Sv: Jaa, det är bara att köra vidare! :)



Ha en bra dag, du också ochhoppas att du får ditt jobb snart! :)

2010-05-18 @ 13:31:34
URL: http://bigmacmelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0