FUCK



Åh, fan! Denna söndag har inte börjat bra! Skulle åka o träna vid tio gjorde inte det eftersom jag var för trött... (hämta martin inatt), sen åkte jag till orkanen för o låna bok STÄNGT, åkte till statsbiblioteket STÄNGT! Nu har jag inte boken som jag måste läsa i, FUCK! Det är pissväder och så hör jag av mamma att de typ har 20 grader, jag vill också! Plus en massa andra saker som gör att jag blir jävligt irriterad! Men jag hoppas att det blir bättre nu, jag kan ju inte göra mycket mer åt det! O FUCK bokus också som tar en evighet att skicka sina böcker, när den skulle ha kommit i fredags!!!

Jag hoppas att jag är på bättre humör nästa gång vi hörs!

Men just nu aaaarrrrgggggghhhhh!!! +förkyld också!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0