HOW WONDERFULL LIFE IS!!


Gårdagens outfit! Linne och skor - Monki. Jeans - 2nd skin, Never Denim

Nu på morgonen har jag varit o kört Zumba, det var roligt, men jag tror det blir roligaere ju mer man kör det :) Så nu ska jag duscha sen ska Älsklingen och jag åka runt och fixa lite, kolla på bil, handla mat o kanske kolla på en dator, kommer ju bli stora förändringar nu när jag har jobb :) Wiii!! Jag är sååå lycklig!! SÅ det är dagen! Jag hoppas att jag kan få med honom till Espresso House också, så jag kan få en Chai Latte, är helt hooked på dem, men bara på Espresso House, drack en på Wayne´s och den var inte lika god!! Ha en underbar lördag Snyggingar!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är inte alls så förtjust i chai faktiskt;)

2010-10-16 @ 16:55:45
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/
Postat av: Melina

vad kul :)

2010-10-16 @ 17:37:16
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0