Martin+Elle=sant i 7,5 år!

Ville bara säga Grattis till mig själv och min underbara älskling! Idag har vi varit ihop i sju och ett halvt år, det är länge det =) Och vi har det  verkligen toppen <3 Nej nu låter jag som nån jobbig kärlekstönt, men var bara tvungen att säga de =)

Nu ska jag sätta mig o vrål plugga, jag hoppas verkligen att det kommer att fastna så att jag klarar min tenta på mpndag, jag har dock imorgon och måndag kvar.

Men senare ikväll sen ska vi ha inflyttningsfest, det kommer ca 20 pers och det ska bli askul!! Hoppas att alla får en underbar lördag. Jag ska visa gårdagens dagens och dagens =O) senare... har inga batteri i min kamera för tillfället =)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

gillade verkligen tapeten! en som jag skulle kunna tänka mig själv :)

2008-11-01 @ 12:09:10
URL: http://tildizz.blogg.se/
Postat av: micaela espinoza

tack så mycket :)

älskar den serien men jag har inte 5:an i stockholm ;:/ ås kan inte kolla :/:/

2008-11-01 @ 12:54:10
URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0