Effektivitet!

Jag har faktiskt varit ganska effektiv idag, bra elle!! Böcker lånade på biblioteket, två uppgifter gjorda, mailat in åtgärder till kurs pm och nu ska jag göra en ny playlist på iTunes och sen ska jag gå o träna. Och sen blir det mys med älskling, och desperate houswifes, bra dag! Men avsaknaden av telefonsamtal från ett visst företag saknas fortafarande. Men de ringer imorgon, I can feel it (intalar jag mig).

Men men i alla fall, jag tror dagen blev så bra för att den börjades på rätt sätt, alltså med frukost på Espresso house med E, bra!! Så nu ska jag hoppa i träningskläder o dra till gymmet!

Have a great day, här är min outfit idag, med ny halsduk:

Halsduk: Bik Bok
Militärjacka: Bik Bok
Hood: Hm (herr)
Skjorta: Gant
Jeans: Monki
Vantar: Hm (djuren)
Sneakers: Nike air max
Väska: Hm

Det var så kallt idag!! men solen sken!!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

snyggt klädd du är(:

2009-10-13 @ 16:17:46
URL: http://mmelina.se
Postat av: Viktoria ♥

hah, jag testade den där halduken och jag typ försvann! ;)

2009-10-13 @ 20:30:52
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: ellen

snygg mysan!

2009-10-17 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0