I love it!

Tjenare! idag är jag på topp humör, för om några timmar väntar en skön ledighet. Nu säger ju de himla meterologerna att det ska bli dåligt väder, men va fan inget ska få tynga ner denna underbara veckan. O mina små sötisar kommer att vara där jag är faster åt Nemo, Nova, Alve och Noel ( det är egentligen Martins brorsbarn) men då blir ju jag faster ;) Åh de e så fina så jag tror att det kommer bli en del lek i veckan. Och så har vi söta Susanne o Paula som jag har så sjukt kul med, och JOhan o Magnus e toppen de med. Å så är det ju min fina Martin jag tror inte veckan kunde bli bättre oavsett väder. Idag efter jobbet måste jag fixa några saker, solkräm, en flaska vin, hårspray, after sun. För jag tror verkligen inte att det bara kommer regna jag tror på min vän solen ;) Hoppas alla får en toppen dag hörs senare! Föresten jag hade det jätte mysigt med min fia igår tog ju kort o allt men nu e jag på jobbet o kabeln e hemma, jag lägger upp bild sen ;)

(bild från Sofis Mode)

Kommentarer
Postat av: jayne

Godmorgon.

semestern står för dörren... hm... för mej är det sista semesterdagen... men... men... skönt har jag haft.

Önskar dej en superskön semester

2008-08-01 @ 09:25:15
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :)

2008-08-01 @ 10:05:27
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: tack detsamma :)händer idag dÅ? :)

2008-08-01 @ 10:35:32
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0