Jag säger bara MONEYBROTHER!

Shit vad han var bra igår och han är ju så himla gullig och snygg! Och sjunger så grymt! Alltså jag är helnöjd det var verkligen toppen igår! Idag är jag däremot jätte trött men det är de värt!

Imorse var jag med i finalen om NRJ in the park, men jag vann tyvärr inte men fick två biljetter till efterfesten och en Ipod Nano, jippie! Skit glad blev jag, riktigt kul =) Men det blir nog att vara hemma ikväll, hade varit skönt att vila lite och så ska jag tvätta. Tråkigt, men det måste ju göras. Sen så ska vi på Millencollin imorgon och på fredag bär det av hem till LINKÖPING! Åh vad jag längtar =) Ha en toppen dag än så länge, så hörs vi sen!




Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0