Skinande Rosa!

Alltså tyvärr känns det så att nu i mitten av augusti att hösten är påväg. Det är inte speciellt varmt dock att solen skiner ibland. Och som jag tjatat om tidigare blir man mycket sugen på alla höst godingar som finns ;) De färger som kommer lysa starkast i Höst är (om man vill) Cerise, Senapsgul, orange, Lila (purpur), vin röd och även mycket blått kommer att synas i tillvaron, även rött som är en återkommande höst färg kommer att synas på gatorna. Jag tycker att det är härligt att matcha de alltid stannande höst färgerna svart, grått (STORT) och även brunt och beigt. Härligt! Är det inte skönt att snart kommer den höga höstluften och alla assnygga kläder, jag tror att jag gillar höstscenen bäst, då kommer kläderna till sin rätt, man kan matcha ha lager på lager utan att vara varm. Men det är klart att jag älskar sommaren och välkommnar den med öppna armar om den kommer igen, men åh vad det är fint med höst ;) Jag kommer att matcha så mycket färg som möjligt i höstgarderoben men det kommer bli mycket grått, svart och beiget ;)  Har beställt lite från Hm och La redoute idag, Åh jag älskar när det kommer hem nya saker som ska flytta in i min redan för fulla gaderob ;) Här är några godbitar:

Åh de kommer hem till mig i september, jumi =) LOVE.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: men se den filmen vettja :D



fina kläder :)

2008-08-11 @ 13:54:06
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Melina

den vinröda kappan var jättefin

2008-08-11 @ 15:27:42
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0