Soon it´s time to go home.

Denna veckan har både känts lång och kort. Den har gått fort men vissa av dagarna har länts långa, men nu är det i alla fall bara 2,5 timme kvar tills man får åka hem o mysa =) Så nu har jag ätit lunch o så och ska väl jobba vidare, har inte jätte mycket att göra på jobbet idag, men men ska nog funka =) Tittade precis i söta Annies blogg och hon hade med en så sjukt snygg kofta från HM. Den är från Hm trend vet inte om den finns i butik än, men snygg är den och jag vill att den ska bli min =) Den ser ut såhär:

Åh me lajki.....

Jag är också på jakt efter ett fint långt halsband eller flera =) hitta två fina på Cocoo.se

Båda kostar 195 kr och jag tycker de är toppen söta =)

Love

Kommentarer
Postat av: Melina

H&M bilden var riktigt snygg

2008-08-15 @ 14:06:35
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0