All I want for christmas is you!

Hello! Idag har det varit en bra och skön söndag, dagen har kännts lång och jag har hunnit med mycket, även att jag låg i sängen o kolla the hills tills elva. Jag har städat, slappat, lagat mat, gjort sallad till imorgon, och fixat o så =) Bra dag helt enkelt!

Nu om 13 min ska jag sätta mig i soffan och kolla på GG, det är ännu ett toppen bra program. Idag har jag även bara haft en skön avslappnat outfit och no make up. Men ni får se dagens ändå, men tillsammans med vår julgran, åh den är fin!!

Sweat: Bik bok
Linne: Monki
Chinos: Monki
Och mycket snygga ulltofflor =) hehe.....

Imorgon börjar skolan klockan 8 till 15, pust, men om jag inte bloggar mer ikväll, så kommer det efter 15 imorgon.

Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack sötnos :)



jag ska nog också se gossip girl snart :) hihi

2008-12-07 @ 18:53:59
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0