En dagens for you!

Dagen idag blev inte riktigt som väntat där inte sagt att den inte var bra =) Den har verkligen varit toppen, kom iväg lite sent till IKEA, inte för än tre. Men vi åkte dit köpte det vi skulle och sen kom vi till julavdelningen, åh det är ju så fint!! O vi blev så sjukt sugna på att införskaffa en julgran, men vi hade ju inte tänkt det eftersom vi åker hem till LInköping över julen. Men då bestämde vi oss för att skaffa en plastgran, jag är egentligen emot det eftersom jag älskar riktiga granar, men nu blev det en plast och det kommer ju vara riktigt hos mamma o pappa o så i jul =)

Så eftersom vi då inte är hemma i jul så tänkte vi att vi ska få njuta av granen lite längre, så vi klädde den ikväll och nu står den i all sin prakt i vardagsrummet och katterna har inte varit på den än, jag håller tummarna för att de ska hålla sig borta =)

Nu på kvällen har vi ätit kina mat istället för ostbricka eftersom vi inte hann till ostaffären, det får bli en annan kväll. O vi har sett SATC- filmen, martin för första gången o jag min andra och den är bara så sjukt sjukt bra, jag älskar den och jag vill ha alla Carries outfits shit alltså, jag går bananas på hennes kläder, make them mine!!!

Ja ja nu ska jag sluta tjata, här är en bild på mina fina lockar jag gjorde i håret i morse och dagens:


Tröja: Bik bok (ny)
Chinos: Monki
LInne: Hm
Klocka: Adidas
Mintonkas: Din sko

Lockarna höll tyvärr inte hela dagen efter att ha varit ute i duggigt väder, men det var fint ett tag =)

Sov gott alla söta!
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Carita

Åh, jag vill se SATC-filmen! o:

2008-12-06 @ 23:19:39
URL: http://minicookie.blogg.se/
Postat av: Julia

söt du är

2008-12-07 @ 10:47:31
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0