Pluggfredag!!



Hej söta små vänner! Idag är det fredag men det är inget jag ropar hej över, just denna gång, för vad jag har framför mig till Torsdag nästa vecka är inte så kul =( för jag ska plugga till juridiktenta, och det kommer ta mycket tid, (a hole lot of pressus time) det ända jag kommer hinn med är att jobba imorgon, och så kommer jag ju såklart hinna med något mer på kvällarna för jag kommer ju inte sitta ända in i natten =)

Så då vet ni vad jag ska göra idag, det kommer nog bli så att vi åker o handlar ikväll med, men dagen handlar om plugg plugg plugg!!

Så hoppas alla andra får en toppen fredag, puss på er!!

Kommentarer
Postat av: JONNA

Sv: hihi ja det är ju det! :D

helt underbart!

2008-12-12 @ 16:41:00
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0