The league of extrordinary gentlemen!

Det är faktiskt en riktigt bra film, har precis kollat på den och den var grym! Men nu ska jag nog krypa ner i sängen och bara mysa med en ny ELLE tidning och kolla in vårtrender mm.... Sen ska jag sova för imorgon ska jag jobba, hoppas det blir mycket folk imorgon! Det gillar jag =)

Idag blir det ingen dagens eftersom de har varit tenta plugg hela dagen så är det mest mysbyxor jag strosat runt i idag och det är ju inte så inspirerande =)

Hoppas att alla får en underbar helg. Och snart är det jul!! och det är kul... hehe dåligt!!

Måste bara tillägga en sak just nu saknar jag personer som jag håller nära mitt hjärta men som är långt borta, önskar att jag kunde få krama er och vara nära.






Blandade bilder på mina kära =),  det är fler som är saknade än de på bilderna.

Sen är jag mycket tacksam för mina vänner här hemma, men just nu saknas de hemifrån <3

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

vad söta bilder

2008-12-13 @ 09:15:18
URL: http://mmelina.se
Postat av: LIFE BY Marielle

Nu är jag hemma och det var underbart =) kram på dig!

2008-12-13 @ 16:51:01
URL: http://mariellem.blogg.se/
Postat av: caroline

Hej Gumman!



Var länge sedan jag kollade in på din fina blogg - det är ju så himla suveränt att vi kan följa med i ditt liv fastän du är så långt bort...vi ses väl i jul hoppas jag!!



//Kram Carro

2008-12-17 @ 15:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0