Gårdagens outfit och Foppatofflornas övertagande ;)

Först måste jag bara förlåt för att jag var en dålig bloggerska igår, men hade så sjukt mycket att göra när jag kom hem så att jag bara glömde bort det :( Men nu är jag tillbaka så jag hoppas på fler inlägg idag! Men det jag måste ventliera nu är fopptofflor (möjligtvis det fulaste som finns)! Alltså imorse när jag tog bussen såg jag fem tjejer som hade någorlunda snygga kläder och så på fötterna FOPPATOFFLOR, alltså jag fattar inte hur kan man ta på sig dem. Visst jag förstår (nästan) att man kan gå i dem hemma, på sin gräns. Man att tänka på morgonen "´hmm undra vad jag ska ha för skor, nej men jag tar nog mina foppatofflor" det känns väl inte riktigt rätt, tycker jag. Men det måste ju de tycka... Men men så är det väl, nu känns det lite bättre när jag fått blogga av mig lite ;) Vad tycker ni om foppa tofflor??
Gårdagens Outfit såg ut såhär:
 
Keps: Billabong
Sweatshirt: Bik bok
Jeans: Bik bok
Linne: Monki
Skor: Nike
Armband: Ms Bijoux
Ha en toppen dag! Puss.

Kommentarer
Postat av: A K

Snyggt:D

2008-07-10 @ 08:32:02
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0