Hej alla söta+dagens outfit!

Hej allihopa! Jag har haft en en sjukt bra helg, har varit så himla trevligt. En massa skratt och gående och lite shopping o massa mat (varm som kall) O så har jag shoppat en ny kjol men sen hitta jag en massa annat som jag fick vänta lite med, bland annat en jacka från Nike som jag bara ska ha, men det kommer ;) jag trånar fortfarande efter Iphonen men har bestämt mig för att köpa den i augusti. Tyvärr är jag fattig student nu över sommaren, pengarna strömmar dirket inte in ;( men det hade ju varit kul om det hade gjort det=)
Här kommer i alla fall dagens outfit:
 
Jacka: HM trend                                                                   
T-shirt: tshirtstore.se                                                           
Jeans: Monki
Väska: Hm

Såhär så tröjan ut på ryggen som jag hade på mig i fredags, I love it!


Min ny shoppade kjol från Zara, Så fin! Puss till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0