Nu vill jag hem!

... önskar att det vore fredag, men det är bara torsdag!! Pust! Jag vill bara hem, har massor att göra idag, för imorgon kommer min mamma, moster och mina kusiner och hälsar på, då blir det att göra Malmö och Köpenhamn, mycket kul! En del vin också kanske... :P Men just nu sitter jag och drömmer om min dröm väska Louis Vuitton, speedy 25, damier canvas.... åååååååhhhh vill ha! Men men vad är en bal på slottet? :) man kan ju inte få allt, men snart kanske... Martin har faktiskt lovat att jag ska få en inom den närmaste tiden, men när??!! kommer kanske i jul? vem vet... men drömma får man ju :) Puss till alla!

"I like my money in the closet right were I can see them" (Carrie, Sex and the city)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0