SHOES!

God morgon!
Jag älskar skor! Jag skulle kunna ha hur många som helst, och har en del också men absolut int för många enligt mig själv ;) Därför gillar jag sidan GoJane.com, där finns sjukt mycket snygga skor men till toppen prs, och speciellt nu när dollarn är så låg, då är det toppen! Hitta en massa skor som jag tänkte visa, priset är mellan ca 72 - 150 kr för ett par schyssta skor!! Helt sjukt! Det tillkommer ju dock frakt och kanske tullavgift men ändå! Toppen! Enjoy.
       
De här skorna skulle jag klicka hem allihopa, Tycker de är toppen! Uggsen är såklart till i vinter, kan inte låta bli och tycka att det är snyggt! Det ger en så skön avslappnad stil, med slappa jeans, t-shirt, en rikigt snygg kofta och en pälsjacka...hmmm. ha en toppen dag! Puss puss

Kommentarer
Postat av: A K

härliga skor! älskar de rosa:)

2008-07-19 @ 22:00:36
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Wow vilka snygga skor!! Ögongodis på hög nivå^^



Sv: Tack, hoppas du också haft en bra helg!:) Ha en suverän vecka!

2008-07-20 @ 21:25:38
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0