Uppdatering Lördag!

Igår var jag i Skanör som jag tidigare skrev och det var underbart! Sjukt bra väder och helt underbar mat. Jag bada också och fick chans att bada i min nya emporio Armani bikini, den var faktiskt bra att bada i ;) har tyvärr ingen ba bild, men vet att Elin kling har på sig den i Nelly:s badfotoshoot. Den är blå och vit och röd, toppen fin. Idag ska jag få kroppkakor åh jag längtar det äter jag inte ofta typ bara när Martins mamma är här och gör det =) Hoppas alla får en toppen dag! Dock inte lika fint väder idag som igår.

Här är jag i, det är så underbart!                       En massa fina båtar.

Kommentarer
Postat av: Anni Honey

Så härligt det ser ut :D

2008-07-06 @ 14:27:48
URL: http://annihoney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0