Utmanad från Ebba von Sydow.

Ebba von Sydow håller ju på at utmana alla bloggare, så jag har antagit utmaningen.

1) Vad åt du till frukost?
Två mackor med falukorv och vatten.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Min lillasyster, så söt!
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Silver
5) När var du arg senast?
Pms förra veckan, ganska arg då faktiskt.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
klassresa till London i 9:an
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Biologi o Fysik...
8) Yoga eller löpning?
Båda
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spagehetti Bolognese
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Elle, Vouge, Glamour, Solo.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Mikael blomqvist i Stieg Larssons Millenuim.
12) Teveprogram du aldrig missar?
CSI, Gossip girl o Cashmere maffia ( o förr Sex and the City när det gick)
13) Vem är du avundsjuk på?
Den som går runt med de fina väskorna från Gucci "hysteria" och folk som kan äta precis vad de vill utan att gå upp i vikt!
14) Din bästa revansch?
. Vet inte riktigt...
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa måste vara min nuvarande, har inte haft nån jätte dålig, men måste vara när jag jobba på café när jag var yngre.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Lever o ärtsoppa, blä. Det är ju bara äckligt!
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Donald Trumph och disskutera min framtid inom hans företag ;)
18) Kaffe eller te?
Inget.
19) Skostorlek?
36
20) Hur ofta är du på IKEA?
Nu har jag inte varit på ett tag, men varannan månad kanske...
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
ÅH jag skulle nog köpa en Corvette, o sen åka till New York o vrål shoppa på Louis Vuitton, Gucci, Marc Jacobs, Chanel, Chloe o.s.v och så skulle jag köpa en massa presenter till familj o vänner. O om det blev något kvar skulle jag shoppa lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0