Dagens tjohoo!

Dagen idag har varit toppen =) Först sovmorgon sen mysig frukost och sen en underbar dag på stan med sötaste E och sen hem och köpa en fin klösleksak åt katterna och "fy-spray", så att de inte ska riva på tapeterna. Efter det har jag lagat mat och vi har ätit kyckling, potatis i ugn och fetaostcreme, jätte gott. Och nu snart ska jag packa för imorgon bär det hem till nära o kära i linköping =)

Men nu som sagt ska jag packa lite och sen vid nio blir det criminal minds det är så bra. Det ska bli så  kul att åka hem imorgon, men lite ledsen är jag att det är en så grym fest imorgon som jag missar, den kunde ju varit en annan fredag!! Men men ha det toppen i alla fall frukostklubben =)

Här kommer dagens:



Jacka: Hm Divided
Kofta: La redoute essetials
Tee: Ramones, marknad
Kjol: Gina ( Me love)
Stövlar: Vagabond
Armband: Tomas Sabo och Ms bijoux

Jag ville känna mig fin idag =)

Ha en underbar kväll!!

Puss puss <3


Kommentarer
Postat av: Sassy

Kjolen är så fin! Jag köpte den i svart, men den såg så konstig ut på mig, så jag lämnade tillbaka den, men på dig är den fin!

2008-11-06 @ 20:41:34
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Du var jättefin idag:)

2008-11-06 @ 21:47:08
Postat av: Anonym

sv. haha ja :) men de gick säkert bra :) desamma :)

2008-11-06 @ 22:20:54
URL: http://lindblommalin.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

Godnatt (:

2008-11-06 @ 23:00:55
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0