Nu är det snart dags...



Nu har jag och älsklingen ätit och jag ska sluta o plugga, jag börjar bli lite ororlig för hur det här ska gå! Men jag får förlita mig på att jag har morgondagen och måndag förmiddag kvar. För nu har jag inte så mycket koll som jag behöver ha för att klara tentan, vilket är trist, för jag hoppades på att vara färdig pluggad tills nu, men INTE!!

Nu ska jag i alla fall gå till affären o handla lite godis till festen och sen är det nog bäst att jag fixar mig så jag inte står i sista sekund innan gästerna kommer.

Ha en underbar lördagskväll, så ska jag om jag hinner lägga upp outfits senare =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: matilda

ja men visst va dom lite fina mina små bordsplaceringskort? hehe.. kul när man får pyssla lite :)

2008-11-01 @ 19:38:24
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0