Dagens!

Nu har martins mamma kommit och hon ska vara här till och med tisdag! det är mysigt och hon ska hjälpa till o sy lite och göra kroppkakor och det är så sjukt gott!! Nu är det snart läggdags också jag är mycke trött ! Och imorgon ska jag jobba det blir bra då tjänar man pengar och det är ju alltid bra! Nej nu får jag gå tillbaks och vara lite social innan det är dags för sängen. Ledsen att jag inte svarat på alla kommentarer men jag kommer svara på alla imorgon =) Gillar er mina söta bloggläsare =)

Här kommer dagens outfit:

Mössa: Hm
Jacka: Hm Divided
Klänning: Monki
Tröja: Monki
Tights: Gina
Halsduk: Hm
Skor: Lacoste
Armband: Tomas Sabo och Ms Bijoux.

Sov gott!

Eternity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0