Linköping calling!

Hej alla söta! Ber verkligen om ursäkt för att det inte blev någon uppdatdering igår men jag kom ju hem till linköping igår och det var så mysigt att se alla och saker att göra så jag hann inte helt enkelt. Jag tror att jag kommer kompensera med två outfittar idag istället, eftersom det inte blev någon igår! Ikväll är det nämligen fest! och nu ska jag in till stan!!

Igår var jag hos pappa först sen hämta mamma mig och vi handla och åt god mat sen var vi på bio jag, mamma, o emelie och såh Mamma MIa, och den var underbar! Sen körde vi hem och sov, jag har det väldigt mysigt =) Saknar plutten dock.

Ha nu en underbar dag så hörs vi sen!!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0