MYSPYS SÖNDAG!



Idag har jag också haft fullt upp! På förmiddagen har jag varit på IKEA igen och köpt en pall, skohyllor och hyllor till vardagsrummet. Sen var vi och handlade och sen var vi på Zoocity. Sen åkte vi hem och satte upp allt fint i lägenheten och nu är det toppen!!

Sen kom E hit och vi har myst och gjort arbete, och hon har myst med våra katter massor =) Vi har alltid så mysigt när vi umgås=) Gillar att hon e hos mig!!

Jag kommer att lägga upp dagens och bilder på lägenheten lite senare! Men till dess får ni ha det toppen! Nu ska jag kolla på Gossip Girl jag har verkligen längtat till premiären och nu är det bara sju minuter kvar!!

Puss puss...

Eternity.

Kommentarer
Postat av: SHOEBOX

Jag visste inte att det var premiär idag! jag slog på TVn kvart över och såg då att det var Gossup Girl, snacka om tur :)

2008-10-05 @ 19:28:07
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0