Dagen at the studio!

Hallå alla snygga! Idag har jag och plutten varit o blivit fotografrade på the studio. och det var kul! känndes som man var modell för en dag=) Martin o jag hade tänkt att typ köpa en bild var på oss och sen en gemensam men det blev några fler, men jag tycker att de blev riktigt bra!! Så ni ska få se några! Hoppas alla har haft en toppen söndag så hörs vi imorgon. Sov gott! Massor pussar!

Nu verkar det som att det inte funkar att lägga upp bilder, men jag ska försöka snart igen! Ni ska få se förr eller senare i alla fall =)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja, det kan man :) Hehe.

2008-09-07 @ 22:03:32
URL: http://sannakumlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0