En dagens...

Hej alla snyggon! nu var man hemma från skolan och det är snart dags att åka in till Malmö och lägenheten igen för att börja måla o så, A ska måla som är målare det kommer alltså inte vara jag som gör jobbet. DÅ hade det nog mest varit färg överallt =) hehe...

Men idag har varit en underbar dag jag och E har varit på Espresso house i Västra hamnen och fikat hela förmiddagen, vi hade skola mellan 8-10 och sen handledarstund klockan 13.15. Så det har varit toppen mysigt väder och underbart sällskap =)  Men nu ska jag äta lite pastasallad och förbereda mig för kvällen, åh jag älskar detta, det kommer bli så sjukt snyggt i vår nya lägenhet =)

Här kommer dagens:


Jacka: Hm Divided
Halsduk: Tiger of Sweden
Skjorta: Ellos, herr (ny)
Tee: Hm
Lacktights: Gina
Uggs: Ellos
Armband: Tomas Sabo
Hårband: Monki

Den rockiga delen av min stil fick sitt framträdande idag =) hehe... Hörs sen!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ja det hoppas jag med :)

2008-09-23 @ 15:41:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jo men precis. Jag är rätt duktig på att få hem grejer jag verkligen inte tänkt mig... av nån jäkla anledning. :P



Cool outfit!

2008-09-23 @ 16:10:37
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: A K

Åh, har glömt å kolla in här på ett tag, har missat massor av kul ser jag!:D borde kanske börja använda bloggkoll, så många bloggar som man inte vill missa grejer hos:P men iaf, skulle säga att jag verkligen älskar den där outfiten! den rockinga stilen ROCKAR:D nästan lite axl rose-vibbar, håret i pannbandet, rutiga skjortan å skinnjackan...haha, hett e d iaf!:D



(och håller förresten med, mops=ha-begär!):D

2008-09-26 @ 22:18:31
URL: http://annakristinas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0