God morgon darlings!

Eller ja god morgon jag vakna ju 6 imorse och åkte till jobbet så jag har ju varit i farten ett tag... Idag jobbar jag alltså och det är ju alltid kul att känna att man tjänar lite pengar! Men nu är det också dags att börja på vår uppsats i skolan, vi ska skriva om miljonprogrammet, det ska bli riktigt intressant! Idag ska jag hem o springa, jag vågar inte gå på aerobicsen om det blir så att jag får ont i magen igen, bättre att vara hemma då =) Men jag tror att det kommer bli en bra dag, mår i alla fall mycket bättre än igår!

Idag måste jag också verkligen ta tag i att skaffa nytt elabonnemang till nya lägenheten o bredband o allt! Nu får vi lägenheten om 4 dagar! Och imorgon är det banken!! Ha en toppen dag! Massor pussar!

Nu har jag gjort ett span på net-a-porters sida, underbart är allt jag kan säga och att jag längtar till den dagen då den första beställningen görs.... hehe =) I wish:

Detta hade jag gärna haft på mig, Skinnjacka från Burberry, blus Marc by marc jacobs, kjol Burberry prorsum och väska Chloé Bay patent bag!

Eller varför inte detta på en fest ikväll??  mohair päls från Chloé, spets blus från paul and joe, Kjol från Chloé och väska Miu Miu. Eller varför inte detta:

Kofta från Chloé, klänning från Fendi och underbara skor från Miu Miu, åh vill ha allt detta nu!!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Nu lägenhet? Gud vad kul :)

massa fina saker där du!

2008-09-17 @ 10:55:55
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja hoppas verkligen att hon har det bättre :/

2008-09-17 @ 11:35:54
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh vad roligt :)

2008-09-17 @ 11:54:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0