I have quit!

Idag har det varit en riktigt seg dag jag har varit lite bakis. Det har mest varit soffliggande som hägrat. När martin kom hem från fisket han va på idag så var han så snäll och åkte och köpte bakismat åt mig, ja han köpte mat åt honom med men han var ju inte bakis =) Sen efter det så somna jag i typ 2 timmar o sen har det varit tv. Men jag har faktiskt duschat (oj va, hehe) och vi har varit o handlat mat och nu snart ska vi kolla på film!! Så det har varit en mysig söndag egentligen men jag har ju inte gjort så många knop.

Imorgon är jag ledig då ska jag träna och kolla på gardin tyg för nu är det bara en vecka kvar tills lägenheten är vår =) Förresten jag har ju en bra nyhet från och med idag har jag slutat röka, jag har ju haft den äckliga ovanan, men idag börjar ett nytt försök som jag tror ska hålla eller jag vill sluta och då måste det ju funka, so wish me luck!

Mycket text blev det nu =) Men i alla fall idag blev det ingen outfit bild eftersom jag har varit mysmongo hela dagen, men tänkte lägga upp veckans outfits =):


Detta är alltså mån,tis, ons, fre, lör och lör. Vilken gillar du bäst ?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: A K

Lördan! SNYGGTSNYGGTSNYGGT:D

2008-09-14 @ 22:20:09
URL: http://annakristinas.webblogg.se/
Postat av: Melina

snygg vecka!

2008-09-15 @ 09:19:58
URL: http://mmelina.se
Postat av: Fridas fashion & style

Lördagens var riktigt söt! :) Kramen

2008-09-15 @ 15:32:52
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0