Hemtentan is killing me!

Fy fan säger jag bara, idag har jag suttit vid datorn från nio imorse till halv åtta och bara skrivit och skrivit, jag har svarat på 4 av 5 frågor och har skrivit 17 sidor, PUST!!! Jag är helt slut i huvudet och nu måste jag bara lägga mig och slappa, för imorgon måste jag göra det sista och lämna in den innan 16. Efter det ska jag träna för att tänka på annat en stund, sen är det bara att börja och plugga till juridik tentan som jag har på måndag. Men jag tror att det kommer hända en super kul sak imorgon, men det berättar jag när jag vet mer.

Nu avkoppling, Im worth it, trust me =) Och mina kära vänner idag blir det ingen dagens, för ni vill inte se mina myskläder =) Men jag bjuder här på förra veckans outfits:


Mån till sön, vilken gillar ni bäst??

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Caroline andersson



nu blev klockan mkt igen ;) nattinatt

2009-02-25 @ 04:11:23
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Melina

tisdagens =)

2009-02-25 @ 10:00:25
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0