Idag blir det en dagens!

Hallå! Idag har jag pluggat hela dagen lång, med en kort paus för att besiktiga bilen. Men det har gått bra, jag känner att alla kunskaper om komersiella hyresrätter inte är borta! Så det är ju skönt. Och en rolig sak som har hänt idag är att jag har fått tag i biljetter till "Big Comedy", jag ringde igår och då var det slutsålt, men idag var fanns det 6 biljetter för att de inte hade hämtat ut sina. Så nu ska jag o älsklingen och hans bröder o deras flickvänner gå på det den 10 maj. Det är verkligen superbra komiker, Johan Glans, David Batra, Johan Rheborg, Henrik Schyffert, Petra Mede, Lennie Norman, Peter Whalbeck!! Så det ska bli så kul!

Nu ska jag titta på Sveriges värsta bilförare och sen lyxfällan, och idag har jg faktiskt haft en anständig outfit, så här kommer en dagens:

Sweat: Bik Bok
Jeans: Never Denim
Tee: Hm

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Glans och Norman är riktigt bra. Såg Lennie i höstan, han va super. Peter Wahlbeck är nog den som överraskat mest på mig, längesen jag såg honom dock. Riktigt kul! Petrea Mede klarar jag inte av... men kul å se dom!

2009-02-26 @ 22:49:44
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: Melina

söt tröja :)

2009-02-27 @ 10:53:11
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0