Min Weekend =)

Hallå på er! Sorry för dålig uppdatering men jag har inte riktigt hunnit med bloggen denna helgen... Dåligt, jag vet, men så är det ibland! I fredags var jag hemma typ vid åtta och då kom martins mamma o pappa, vi åt lite gott och drack lite vin och sen prata vi en stund, sen var jag tvungen att sova..

För att gå upp klockan sju på lördagen och åka och jobba, sen kom Martin C/o till butiken och sen gick vi till "Bryggeriet" och åt mat, det var mycket gott och trevligt!! Sedan bar det hemåt med tåget över bron för att åka hem o kolla på melodifestivalen (jag heja på EMD, btw), sen blev det lite film mm...

Idag har vi hunnit med mycket, först sovmorgon, sen frukost, sen börja vi och göra kroppkakor (varje gång svärmor är här), och hon hjälpte mig även med att lägga upp två par jeans som var lite långa, nu perfekta!! Sen åt vi kroppkakor, och efter det åkte våra gäster hem, alltid lite ledsamt när nära o kära åker hem.

Nu på eftermiddagen har Martin o jag tvättat bilen, handlat, blekt kläder och kollat tv. Jag har nu skapat en underbar jeansskjorta, den har fått en underbar färg efter blekningen och sen ska det hända lite fler saker, det kommer bild snart =) Nu ska jag nog snart sova och imorgon ska jag o fika med E en liten stund, ska även få anteckningar till en tenta, sen blir det hem och plugga, det är fullt ös denna veckan med plugg,pust!!

Nu blev det massor text, här kommer helgen i bilder och fre, lör och sön-outfit:

Hårband: Hm
Sweat: Bik Bok
Tröja: Hm
Jeans: Never Denim
Sneakers: Nike

Vår nya dammsugare som vi fick =)

På bryggeriet

Lite drinks...

Svärfar och svärmor!

Glömde ta kort på maten, men här är efterrätten, GOTT!

Köpenhamn by night!

Lilla L och jag

You talking to me =) Lördagens outfit.
Kofta: La redoute
Klänning: Bik Bok
Tröja: Hm
Halsduk: Hm
Tights: Gina
Hårband: Monki
Stövlar: Vagabond

Jättefina rosor som svärmor köpte!

Underbar middag med kroppkakor!!

Dagens outfit Söndag " Fixaroutfit"
Sweat: Diab´less
Mössa: Hm
Linne: Bik Bok
Chinos: Monki

grr!

Sov gott! Hörs imorgon!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: ida

jaa!! :D

2009-02-22 @ 22:59:04
URL: http://iidaaw.blogg.se/
Postat av: MIa

Ja det är supergott! :) Jag älskar smältost, speciellt till strips ;>



Händer idag? :>

2009-02-23 @ 07:20:49
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0