Jo då jag lever =)

Hej sötisar! Förlåt för min långa frånvaro, men nu är jag här igen =) Igår blev det en massa strul eller ja inte bara men en del, först var jag på jobbet från 9-17.30. Sen när jag skulle åka hem var det två godståg som stod i varsinn riktning över bron, och då kom jag ju inte över till Sverige. Nej då fick man vänta ca 1,5 timme på ersättingsbussar. Och sen skulle vi ju bort till E och A, så vi blev lite sena. Men när vi kom dit var det mycket mycket roligt och god mat!!

Här sjungs det Sing star ABBA, och detta är även den bästa outfit bilden som jag har från igår,
Paljetttights Bik Bok
Tröja: Bik Bok
Kofta: Es jag låna den för jag frös!!

Sen spela E och älklingen guitarrhero, jag var också med! Vi spela även Buzz men där var A för bra, eller ja han hade nog bara tur! En toppen kväll.

Idag sov jag lite för länge till tio i tolv då morfar ringde och väckte mig, vilken tur! Sen blev det frukost och sen fixa jag mig, för E och jag skulle åka och handla. Sen följde hon med hem och vi drack smoothies och sen gjorde vi fisksoppa, som var underbar! Jag har även skapat idag, jag har tagit ett par gamla jeans och gjort om dem lite (med inspiration från R och N), ni får snart se på en outfit =) Nu ska jag o Martin kolla söndagsfilm, men först ska jag bädda rent i sängen och fixa. Imorgon tror jag att jag ska rensa garderoben!! Här kommer dagens:

Dödishood: Diab´less
tights: Gina
Tröja: Cubus

Vi hörs imorgon, då ska jag verkligen släpa mig til gymmet och träna asset av mig =)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Melina

fina bilder

2009-01-12 @ 12:14:40
URL: http://mmelina.se
Postat av: louise

älskar guitar hero och singstar! (: , vad tycker du är roligast?

2009-01-14 @ 16:12:28
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0