My stuff... soon.

FREDAG!! Idag är det en underbar dag som heter fredag, and I like it. Jag har Yogat på morgonen och städat, ätit lunch och kollat de två senaste avsnitten från the hills. Men nu ska jag dammsuga och duscha, sen kommer underbaraste E och då ska vi mysa och prata, har ett år att ta ikapp =) Ska bjuda på mat med tänkte jag men hon e vegan så jag vet inte riktigt vad jag kan bjuda på =) ??

Men det kommer att bli toppen i alla fall, men nu måste jag nog duscha och fixa mig, men här ska jag visa lite saker som jag har beställt och några saker som jag jätte gärna vill ha:

Dessa två godbitar kommer snart hem till mig =) I like!!! Plus några mer grejer, men jag visar när jag fått dem =)

Sen är det några andra underbara ting som jag kikar på...

Hur mycket vill jag ha dessa?? MYCKET!!!!!!

Och den här väskan från Mullberry vore perfekt!! Lagom stor, vårig färg, axelrem, precis vad jag letar efter =)

Jaja vad är väl en bal på slottet!!

Vi hörs senare! Puss puss

Kommentarer
Postat av: Melina

väskan var fin :)

2009-01-23 @ 14:16:00
URL: http://mmelina.blogg.se/
Postat av: tova

Sv: aa



Söt väska :P

2009-01-23 @ 15:04:45
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0