puuusstt!



Hej! Idag är ingen bra dag, eller egentligen är det väl inget fel på den, men jag är inte på mitt bästa humör. Jag har träningsverk, är trött och så... men jag tror att det är att jag käkar GI-diet och då blir man ju av med sitt sockerberoende som alla omedvetet lider av, eftersom det är så sjukt mycket socker i det mesta vi trycker i oss, som bröd, juice, vit pasta, halvfabrikat mm. SÅ det kan vara det som spökar, men ska man bli fin...

Idag hade vi också redovisning i skolan och det gick bra och var över smärtfritt, så det är skönt att vara hemma igen! Nu ska jag nog lägga mig och bara slappa på soffan, och där kommer jag nog stanna resten av kvällen. Kanske blir lite Mario Kart på Wii sen och så måste man ju laga middag också...

Sen måste jag bara säga att min garderob är så fin nu sen jag städa den igår. Och nu kommer jag ihåg vad jag har för grejer och så har man ju gjort plats för vår och sommarinköpen, åh jag gillar verkligen årets vår och sommar mode =)

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0