Some fashion today?

Babes! Har blivit lite av en vana att göra sista inägget innan jag ska sova, för att sumera dagen liksom. Just nu känns det som en evighet sen jag såg mina kära hemmifrån, men jag hoppas på besök nästa helg. Och sen kommer pappsen om några veckor och efter det rullar det bara på till sommaren, har redan en massa inplanerat på helgerna, men det är bara kul. Ikväll har vi ätit spagetti och köttfärsås, GI-style of course =) Sen har det blivit lite tv också, och nu data och säng!!

Imorgon är det underbara fredag och jag startar morgonen med ett Yoga-pass och sen ska jag träffa sötaste E på eftermiddagen, vi har typ inte setts på ett år, ska bli så sjukt kul!! Hon e en goding<3 Nu ropar sängen på mig, här kommer todays fashion:

Kofta, (favvo): Saints and Mortals, Carlings.
Paljettights: Bik Bok
Tröja: Cubus
Jodhpurs: Julklapp

Hoppas att det gick bra med Never Denim releasen idag, so exating, så mycket fint finns det!!

Massor pussar och kramar.

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack gumman <3



jättefin outfit som vanligt, och lite yoga på morgonen lät inte fel alls :)

2009-01-23 @ 09:56:59
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Melina

snyggt!

2009-01-23 @ 11:37:17
URL: http://mmelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0