Todays!

Shiny shiny är vad det är hemma hos oss nu, har städat och gjort fint! Har även varit och handlat hem GI-maten så nu ska jag börja igen och vara nyttig och träna. Måste kolla in det nya Sats-schemat så jag kan boka in pass! Nu kör vi! Men idag då var jag ju tvungen att lyxa lite innan GI drar igång, så vi gjorde hemmagjorda friterade räkor, super super gott, här kommer en liten bild:

Super gott verkligen, Martin, jag och E var mycket nöjda!

Nu ska vi se en till Irene Huss film så det blir lite söndags mys! Imorgon ska jag jobba men vi hörs innan på förmiddagen!! Här kommer Todays:

En lagom söndagsslapp outfit
Sweat: Bik Bok
Tee: Hm
Jeans: Leavis 501
Uggs: Ellos
Armband: Ms bijoux
Sjal: JC

Nu ska jag slänga mig på soffan i myskläder och slappa!

Ha en toppen söndagkväll!! 

Kommentarer
Postat av: Kalle

är det inte svårt att fritera själv? räcker med en fritös?

2009-01-04 @ 22:57:26
URL: http://elviskalmar.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

godmorgon, ställ en fråga i min frågestund! :)

2009-01-05 @ 09:47:07
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0