A touch of harem!

Hello! Läggdagsbloggandet pågår, det känns alltid bra att skriva av sig lite innan det är dags att sova. Dagen har varit bra, jobbet var nice. Förutom att det ha dragit in en kylans vind över Malmö, och jag som välkommnar våren med vårjacka o allt, jag hade bestämt att inte ta på Goose jackan igen, men tyvärr måste jag nog det imorgon!!

Men jag känner att det inte är långt kvar nu och jag längtar så sjukt mycket till sommaren, åh härliga värme!! Hoppas att ni alla har haft en underbar dag! Nu ska jag sova, imorgon blir det mer jobb!! Sov gott, dröm sött! avslutningsvis, Dagens:

Sweat: Peak
Tee: Ramones
Haremsbyxa: Bik Bok
Hårband: Monki

Såg precis på bilden att jag inte har på mig mitt blåa kularmband!!! HJÄLP! Jag tror jag har tappat det =( jag tyckte om det så mycket! Hoppas att jag hittar det!!

xoxo

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: okej :)



Mysigt hårband :)

2009-03-25 @ 16:12:52
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ohja, jag hade en toppen helg :) Själv då?

2009-03-25 @ 18:14:10
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0