Home and sick again!

Nu är jag åter hemma igen och det har varit en toppen helg, jätte mysigt att se och krama alla. Men jag var lite krasslig när jag åkte och nu är jag sjuk, superont i halsen, öronen, huvudet och snorig, stackars mig =( (ynk ynk) Så imorgon är planen att ta sig till vårdcentralen och få hostmedicin och kurera mig, måste ju bli frisk någon gång. Mycket som skall göras projektarbete, träna, jobba och fixa. Så jag tar en sjukdag sen hoppas jag att det är bättre!! Här kommer några dagens och bilder från helgen:

Fredag
Skjorta:Gap, egen design
Tee: monki
tröja: hm
Kjol: Zara
Tights: Bik Bok
Diadem: Glitter

Lördag
Sweat: Bik Bok (ny)
Tee: hm
Jeans: Never Denim ( nya)
hårband: Monki

Lördag kväll
Kavaj: hm, egen design
Tee: lee
Kjol: Monki
Strumps: Bik Bok
Pumps: Hm
Hårband: Monki

Söndag (med pappsen)
Tröja: hm
Sjal: Hm
Väst: Bik Bok
Linne: hm
Jeans: Never Denim
Sneakers: Nike

Okej nu orkar inte jag lägga upp bilder från helgen nu, det kommer imorgon. Nu måste sjukligen sova!

Puss (host host)

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Krya på dig!

2009-03-30 @ 08:28:14
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Mimmi

svar: Usch då, stackare. Krya på dig! :)

2009-03-30 @ 18:18:40
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0