I just love!

Idag är jag uppe ganska tidigt om jag får säga det själv =) mina ögon brukar inte öppnas än på någon timme =) Men nu har jag betalat räkningar och ska snart fixa mig o mitt hem. Jag har tvättstuga idag och så ska E komma hit och vi ska jobba lite med examensarbetet. Det ska även bli en tur till entré och så ska jag packa, för imorgon åker vi hem till Linköping och jag längtar verkligen! MYS MYS!

Men nu ska jag visa godbitar från net-a-porter.com det var ett tag sen jag gjorde det, enjoy:

I love this <3
1.Tights från Alexander Mc Queen
2. Armband från Burberry prorsum
3. Parkas från Burberry
4. Pumps från Burberry prorsum
5.Pumps från Louboutin
6. Pumps från Fendi
7. Pumps från Fendi
8. Pumps från Louboutin
9. Jumpsuit från Stella Mcartney
10. Tights från Sass and Bide
11 och 12. Underbara väskor från Marc Jacobs

Åh HEJ ha begär =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Denise

Sv: haha ja jag hatar när min dator krånglar vilket den äääälskar att göra! :p



Gillar tightsen skarpt! :D

2009-03-27 @ 14:42:29
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0