Tentan är gjord!

Veckans outfits:



Det blev inte så många outfits förra veckan, men här är mån,tis, frex2, lör.
Vilken gillar ni bäst??


Fan så skönt! Nu känns det som jag får ordning på livet igen, tentan är gjord, förhoppningsvis den sista jag gör på denna utbildningen! Det känndes bra, men man vet aldrig! Men jag hoppas =) Jag har även städat i lägenheten nu, den har ju en viss tendens till att bli stökig när man pluggar, man hinner liksom inte med... men nu är det fint, och nu ska fokusen ligga på examensarbetet och en liten annan uppgift! Men nu ska jag planera in och jag ska se till så att jag har tid o träna också!!

Nu ska jag i alla fall chilla ett tag, sen ska jag träna aerobics och sen blir det mys med älsklingen!!

Ha en underbar måndag!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: elinda eriksson

Verkligen!

2009-03-16 @ 18:54:51
URL: http://liudaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0