Stripes and flowers!

Hello! Nu har även denna tisdagen passerat, eller ja jag har en stund kvar, för ikväll är det faktiskt mycket bra på tv! DH, christine och brothers and sisters, Im a tv-junkie =) Men idag på dagen har jag haft föreläsning, sen var jag hos söta El och vi prata o hade mysigt. Sen så har äve kuddarna och filtarna mmit ill balkongen, superfint!! Älsklingen o jag har myst och nu är det slapp i soffan innan sovning.

Imorgon ska jag åka till gymmet först och sen ska jag jobba med examensarbetet hela dagen, tänker mig att jag ska bli klar med teorin imorgon. Nu på kvällen har jag även pratat med J i telefon och det var mysigt, länge sen jag såg henne.

Här kommer dagens och imorgon ska ni få se ett inköp som jag är kär i =)

Hårband: Monki
Tee: Monki
Tröja: Cubus
Kjol: Zara
Tights: Bik Bok
Nitbälte: Carlings (nytt)

Sov gott! Puss and peace. 


Kommentarer
Postat av: Elina

Snygg kjol! Känns som att du har nya kläder hela tiden :)

2009-05-06 @ 09:09:04
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Melina

fint och lite hippie inspirerat :)

2009-05-06 @ 10:23:20
URL: http://mmelina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0