Rain is the same as my mood!


Jag fokuserar på partyt i helgen!

Det har regnat hela dagen och mitt humör idag har inte varit så mkt bättre. Det är så sjukt svårt att hitta motivationen till skolan och speciellt när det är två arbeten som ska göras och ett av dem finns typ inga riktlinjer och det andra ska vara teori på forskningsnivå... jaja det löser sig väl, I hope! Eller så får jag ett jobb, hoppas på det, eller vinner en massa pengar och kan vänta tills det finns mer jobb på marknaden... dreams! Men egentligen ska jag inte klaga jag är supernöjd med livet förutom just det ovan nämnda. Och jag får väl jobba på o träna på i veckorna och sen se fram mot alla roliga helger framöver.

Nu i helgen ä det fest med bik bok brudarna, det ska bli askul, en partynatt i köpenhamn :) Men nu ska jag nog kolla Ullared och ladda för en dag av arbetsskrivning imorgon, mental laddning! Så puss på er!

Kommentarer
Postat av: http://gaabriiellaas.blogg.se

tackar :D

2009-11-09 @ 20:44:46
URL: http://gaabriiellaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0