Rain, rain, rain.



Idag har det varit en riktig rusk dag, regnat så jag känner mig blöt inombords, och jag får lite höstdepp sånna här dagar, dock så har det varit mysigt också, åt jätte god lunch med Em på redfellers juicebar, och jag fick tillbaka min plånbok som jag tappade i somras, det känns bra!

Sen så hämtade jag ut böcker som jag betsällt, b.la. Elsas mode och 112 sånger, med Lars Winnerbäck, det är kärlek, rakt in i hjärtat!!! O snart ska jag se honom <3 Sen har jag försökt att bli miljonär också, köpt trisslotter, vann först 50 kr, och sen två nya lotter och då 25 kr, men jag känner på mig att nästa lott, blir den rätta!!

Nu ska jag kolla på Ullared på 5:an :)

Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: ida myrin

sv: det borde du göra! :)

skitbra ♥

2009-11-02 @ 20:25:01
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: Kalle

haha vilket jäkla program! jag hade gärna sett det! ullared haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0